erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp R.I.P Topic.
    Jammer maar helaas, als het ware Enorme held, vond alles van hem mooi.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep H.
    Ik ben wel fan van die Vozinha. Even opgezocht: 40 jaar, speelt op 2e niveau in Portugal bij Chaves, zit daar regelmatig op de bank...
  • erka
    erka waardeerde Bernardo's bericht in het onderwerp Groep H met Leuk Leuk.
    Kaapverdië heeft het ook prima staan
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep H.
    0-0 bij rust. Spanje echt heulll matig. Valt me vies tegen tot nu toe.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep H.
    Die keeper van Kaapverdie staat wel goed te keepen zeg.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Segunda División.
    Vanuit de categorie nutteloze feitjes: Almeria is de droogste stad van Europa en tevens enige Europese stad met een heet woestijnklimaat.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep H.
    Eerste twintig minuten Spanje ontzettend stroef en Kaapverdië doet het inderdaad beter dan Curacao, minder naief en gedisciplineerder.
  • erka
    erka waardeerde Jacco's bericht in het onderwerp Groep H met Haha Haha.
    Vanuit Amerikaans oogpunt klopt dat wel
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    Wij hadden ook geen kantine (vrij grote Havo/VWO destijds). Wel een soort aula, daar kon je nog wel chocomel uit een soort automaat...
  • erka
    erka waardeerde Bernardo's bericht in het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan met Leuk Leuk.
    Deze kunnen we Koeman wel aanrekenen, wat een rare wissels.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Ja of als je dan toch de voorsprong wil verdedigen dan moet je op de counter spelen. Dan breng je toch snelle spelers in of laat je die...
  • erka
    erka waardeerde PES5's bericht in het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan met Leuk Leuk.
    Die moet je dan voor Malen brengen. Waarom die fucking Memphis?
  • erka
    erka waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan met Leuk Leuk.
    Teleurstellend resultaat, al waren we periodes echt niet goed. Maar ik kan helaas niet anders zeggen dat Koeman ons kapot heeft gewisseld.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Koeman is en blijft een zeer conservatieve en behoudende coach die niks liever wil dan vooral niet verliezen en terugvallen op spelers...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Chapeau Koeman, met je ontiegelijke kutwissels, met name die gehandicapte bejaarde voorin.
Bovenaan