erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka waardeerde Makanaky's bericht in het onderwerp Groep E met Haha Haha.
    En de vati van Raum heet Lebens
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Na de 4-1 ben ik ff stukje gaan wandelen omdat het toen wel gespeeld was en op tijd terug wilde zijn voor Oranje. 7-1. Je zag het al...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Blijft verbazend hoeveel Oranje er altijd op de tribunes is. Die mensen hebben allemaal heel veel geld betaald maar ze zijn er wel gewoon.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Haha, geen idee maar ik weet toevallig dat alle genoemde spelers uit Beieren komen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    En dat is 4
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Allemaal Beierse namen trouwens.
  • erka
    erka waardeerde Jef400's bericht in het onderwerp Groep E met Haha Haha.
    Hebben ze geen opticiens in de bollenstreek?
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Was geen schwalbe hoor, wordt gewoon gehaakt, wel licht maar terechte penal. En 3-1
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    De mooiste Duitse naam is natuurlijk Schweinsteiger.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Effenberg.
  • erka
    erka waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Groep E met Haha Haha.
    Hoppa!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Het is echt een wonder dat het 1-1 staat
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Trouwens Neuer zag daar niet bepaald lekker uit bij die goal.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Dickie had het allemaal wel voorzien!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    JAAAAAAA!!!
Bovenaan