erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Dit kan nooit goed blijven gaan, voor zover het al goed gaat... Dick moet snel een aanpassing doen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Nu maar hopen dat het lang 1-0 blijft en niet direct 2-0, want dan is het wel afgelopen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Is ie al, 1-0
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Zo die lopen wel een minuut achter ofzo zeg, ook heel slecht beeld.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ik heb het wel eens eerder gepost denk ik maar naast dat de Bacuna's uit Groningen komen hebben ze ook bij mij in de straat gewoond. Zag...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Wel mooi die stadionbeelden. Half Curacao op de tribune daar.
  • erka
    erka waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    Aan al die schijtlolligheid rondom Curaçao begin ik me een klein beetje te ergeren.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Bizar Nieuws.
    Noem het overdreven, maar dit soort dingen zijn dus de reden waarom ik nooit ga bungeejumpen, parachutespringen, paragliden etc. Ik ben...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp R.I.P Topic.
    Arme vrouw, met haar hitsige man. Buurman, wat doet u nu?
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Absoluut, Ancelotti is een van de beste coaches ter wereld en dat zag je in de 2e helft terug met de aanpassingen en ook de andere...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Klopt. 3 echt goede spelers, McTominay, McGinn en Robertson, redelijke keeper, de nodige dertigers en verder vooral hetzelfde niveau als...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Memphis schijnt fit te zijn. Nou dan weet je het wel met Koeman. Grote kans dat ie gaat beginnen. Krijgen we weer dat slome spel.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Wel geinig trouwens dat Schotland tegen Haiti en Marokko in Boston speelt, precies waar ze ook de meeste steun kunnen verwachten van de...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Brazilië heeft het in de tweede helft duidelijk beter op orde en is nu de betere ploeg.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    *opens can*
Bovenaan