erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka waardeerde Maasveld's bericht in het onderwerp WK Nieuws met Haha Haha.
    Mag hij nu dan de aftrap doen voor de Europese Supercup?
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Dit is wel een wedstrijd om te genieten hoor. Fuck de Qatars, Canada's, Bosnies van dit toernooi. Dit is voetbal.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    1-1!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    En dan bedoel ik niet het lobje maar de dieptepass.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Wowww, schitterende goal! Marokko is echt goed, by far het beste tot nu toe dit toernooi.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Zo dan, thuiswedstrijd voor Brazilië op de tribunes.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep B.
    Zeker, zonder te proberen toch gelijkspelen. Minimale inspanning, maximaal resultaat.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep B.
    Die zag je aankomen :ROFLMAO:
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep B.
    Qatar is de volgende lachwekkende ploeg op dit WK. Ze proberen het niet eens.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Helemaal mee eens. Ik hoef niks aan analyses van wie dan ook. Totaal 0 boeiend.
  • erka
    erka waardeerde de waan's bericht in het onderwerp Tv-topic met Leuk Leuk.
    Daar heb ik ze ook allemaal gekeken inderdaad. Prima lengte en helemaal geen geklets. Nog beter. Reacties van trainers en spelers kan ik...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Handbal.
    Zit dat nu te kijken, halve finale Magdeburg-Berlin. Voor 21.000 toeschouwers. Dat is wel andere poep dan Nederlandse zaalsport.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Genot? Het kan bijna niet, maar NAC is er niks bij. Allemachtig wat een ons-kent-ons wereldje.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    Ondertussen in het VK de jaarlijkse parade en tevens de mooiste ter wereld
  • erka
    erka waardeerde JMD's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Klopt, dat zeg ik ook. Qua stratenpatroon en gebouwen is het 100% Noordamerikaans. Maar qua mensen die er lopen e.d. (en daar refereerde...
Bovenaan