erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Eurovisie Songfestival (deel 2).
    Hahahaha, straks gaat Israel nog winnen. Ik pak de popcorn er alvast bij.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Eurovisie Songfestival (deel 2).
    Haha die van Italië kan zo in het Songfestival van 1975 ofzo
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Eurovisie Songfestival (deel 2).
    Ik vond Zweden wel aardig tot nu toe.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Eurovisie Songfestival (deel 2).
    Die Poolse doet me denken aan dit liedje
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Engelse bekertoernooien.
    Precies wat BV zegt. Je keek er echt naar uit. Altijd de hele voorbeschouwing kijken en dan op Veronica de echte wedstrijd want in de...
  • erka
    erka waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Engelse bekertoernooien met Leuk Leuk.
    Jaar in, jaar uit. De wedstrijdspanning. Om 09.00 uur voor de tv met video-recorder in de aanslag. De spelersbussen van de finalisten...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Eurovisie Songfestival (deel 2).
    Graaf Tel!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp KKD Play-offs 2026.
    Eerlijk is eerlijk, behoorlijk wat corrigerend vermogen op de tribune door échte Willem II supporters. Willem II wel terecht door. Nét...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp KKD Play-offs 2026.
    Kingside maar leeghouden in de finale. Direct straffen. Willem II doet ook geen zak tegen die hoek.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp KKD Play-offs 2026.
    Mooi hoor, vuurwerk. Schitterend. Kutdebielen, ook daar.
  • erka
    erka waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Buitenlands nieuws met Leuk Leuk.
    Gelukkig zijn daar ook helden die hem, met gevaar voor eigen leven, hebben overmeesterd.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    En we hebben er weer één hoor, Italië deze keer. Een man die een auto als moordwapen gebruikt en op willekeurige mensen inrijdt...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp 1. Bundesliga.
    Toch goed te zien dat St Pauli het verlies verwerkt zonder gezeik en vooral zonder vuurwerk!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Atletiek.
    Tevens de verste stoot van alle vrouwen ter wereld sinds 2012.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Atletiek.
    Die wordt echt zo ontzettend goed he. Niet normaal....
Bovenaan