erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Engelse bekertoernooien.
    Gaaaaaaaaap
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp 2. Bundesliga en lager.
    En mooi dat Cottbus gepromoveerd is. Een beetje meer Oost-clubs in de 2e BL kan geen kwaad.
  • erka
    erka waardeerde ALenstra's bericht in het onderwerp 2. Bundesliga en lager met Leuk Leuk.
    Rot Weiss Essen definitief 3e, speelt playoffs tegen nr.16 van 2e Bundesliga.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Engelse bekertoernooien.
    Ach ja, wat ooit een mooi affiche was.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    Dankjewel! Hoera voor de ✅
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    3-1
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    Die zat er wel heel dik aan te komen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    Druk van Celtic wordt nu wel groot, Hearts komt er de 2e helft niet meer uit.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    Spannend hoor! Nog steeds 1-1
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Ik heb niet eens een klokkie. Totaal onnodig anno 2026 met overal op elke telefoon en op straat de tijd.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    Ik dacht laat ik die discussie maar niet aangaan. Ik voel wel een echte laatste minuten ontknoping aankomen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    0-1! 1-1!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    Ja ik zoek me ook al de pleuris. Zullen wel alleen rechten op Old Firm hebben denk ik.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp R.I.P Topic.
    Bas Westerweel, ook zo'n naam en stem waar je mee bent opgegroeid, vooral Radio3.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK 2026.
    Waarom is dat apart? Ik vind meer sporten leuk dan voetbal, sterker nog ik vind voetbal sowieso niet altijd meer de leukste sport...
Bovenaan