erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    O dat zou kunnen, heb ik niet op gelet.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    Beeld inmiddels gezien, terechte penalty in mijn ogen. Hands en arm in onnatuurlijke positie (boven het hoofd). Het is de flutregel weer...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    Celtic krijgt in 90+7 een penalty maar nog onder VAR review edit: 2-3. Afgelopen! Daar zou ik de beelden wel eens van willen zien.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    Ik op Sofascore. Motherwell maakt weer gelijk, Celtic nu 2-2 dus.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    Celtic op voorsprong
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Championship en lager.
    Ja begreep ik ook. De regels zullen wel kloppen maar iemand die in de bosjes ligt te filmen en vervolgens wegrent naar de golfbaan en...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    Celtic gelijk nu.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Championship en lager.
    Maar dat verhaal gaat toch helemaal nergens over?
  • erka
    erka waardeerde Kralinger's bericht in het onderwerp Schots voetbal met Leuk Leuk.
    Met de kampioensstrijd heb ik de situatie lager niet echt belicht, dus hier volgt een overzicht, niveaus 2 t/m 5 zijn allemaal klaar...
  • erka
    erka waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Binnenlands nieuws met Leuk Leuk.
    Hier ligt al een paar jaar een 'migrantenboot' (drijvende opvangplek op de rivier). Nu is laatst deze locatie door de gemeenteraad...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Precies dit. Hier in de stad gaat het eigenlijk allemaal zonder problemen en Groningen vangt ook veel meer op dan zou moeten (om Ter...
  • erka
    erka waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Binnenlands nieuws met Leuk Leuk.
    Nee, het is vies vuil goor extreemrechts tuig.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK 2026.
    Er is een reden waarom de Azteken hun steden bouwden op andere plekken en niet op een meer.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    Die 2e zat ook als grap in de toespraak van King Charles bij Trump.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Precies, als mensen zich gewoon kunnen gedragen en niet als een stel doorgesnoven debiele kutpyromanen is er niet eens een burgemeester...
Bovenaan