erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Binnenlands nieuws met Leuk Leuk.
    Na twee dagen blussen zakt de bandweer al door haar hoeven en is er hulp aan het buitenland gevraagd.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Een brand in gortdroog gebied kan al ontstaan door een vonkje van een auto ofzo. Kortom dikke bullshit van defensie. Niet goed voor hun...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Kan iemand misschien defensie even vertellen dat oefenen met brandgevaarlijke munitie beter volgende week kan als het weer gaat regenen...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    King Charles zijn absolute hoogtepunt uit zijn carriere. Echt een briljante toespraak vol Britse humor en onderkoelde venijnigheid
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Zit nu naar de laatste aflevering van "ontdekking van de ruimte" te kijken. De eerste 3 aflevering waren heel boeiend, maar dit is een...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Champions League 2025-2026.
    Deze is wel dubieus
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Champions League 2025-2026.
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp KKD Play-offs 2026.
    2-3!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp KKD Play-offs 2026.
    Haha 2-2. Wat mij betreft mag Den Bosch er wel uit. Vind dat geen club met een goede vibe.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlandse politiek.
    Nou inderdaad. Hoe naief zijn ze wel niet geweest. De oppositiepartijen (de constructieve dan) roepen vanaf het begin al "kabinet kom...
  • erka
    erka waardeerde JMD's bericht in het onderwerp Championship en lager met Leuk Leuk.
    I know. Coventry ook. Ik bedoelde met nieuwe namen dan ook vooral relatief nieuw... (niet steeds Burnley eruit, Burnley erin enz)...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Championship en lager.
    Millwall speelde in 1988/89 en 1989/90 op het hoogste niveau.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Championship en lager.
    Bovendien by far de meest sympathieke ploeg van die 3. Je zal maar Millwall of Middlesbrough-fan zijn. Gatver.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Yep, is geen zwakke ploeg. Beter dan de Qatar's, Haiti's, Curacao's en Panama's van deze wereld.
Bovenaan