SanMark.
Well-known member
Ik vind dit wel goed hoor, dat de koersleiding ingrijpt. Moeten ze vaker doen.
Maar het is zo moeilijk om hier consequent in te zijn.
Ik vind dit wel goed hoor, dat de koersleiding ingrijpt. Moeten ze vaker doen.
Alle ambulances zijn bij die valpartij, de tour mag niet verder zonder dat er een ambulance beschikbaar is. Kan je nagaan hoe groot die klap was.
Hebben we al een dooddoener-topic voor het wielrennen?
Hij kwam al voorbij dankzij Herbert Dijkstra: 'De Tour wacht op niemand'.
2 Jumbo's in de eerste groep, lijken me Vanmarcke en Gesink.
2 Jumbo's in de eerste groep, lijken me Vanmarcke en Gesink.
Profiteerde toen juist niet een ploeggenoot van Cancellara? Dat was eigenlijk toen juist heel oneerlijk?
Dan vind ik dit beter.
Kozontchuk, Gerrans, Dumoulin en Bonnet uitgevallen. Verder nog een tiental renners waarvan we nog moeten zien of ze nog opstappen morgen, waaronder Ten Dam, Cancellara en Matthews.
Volgens mij Kruijswijk en Gesink.
EensDat lijkt me een onzin reden die ze opgeven. Bij de valpartij twee jaar terug bij Metz ? lagen er nog veel meer op de grond en toen werd er gewoon doorgekoerst.
Bovendien waren alle ambulances bezet na die valpartij... en er mag pas gekoerst worden als er een vrije ambulance beschikbaar is.
Een valpartij waarbij er direct vier man opgeven en er nog een stel de komende dagen vermoedelijk zullen opgeven, daarvan kan ik me voorstellen dat je de koers even stil legt. Dat dit in het verleden misschien niet gebeurd is, was dan destijds een fout. Ik vind het goed dat ze er nu wel voor gekozen hebben.
Dat lijkt me dus een onzin regel want die hebben ze nog nooit eerder toegepast.
Das wel knap dat jij dat weet.