Als derde is het niet zeker dat je Mexico tegenkomt…Ja. Ook al wordt je derde. Volgende ronde wordt zwaar. Marokko, Brazilie of Mexico.
Daar gaan ze wel rekening mee houden.Om 03.00 uur zit ik eigenlijk ook niet op te wachten.
Kans dat ze derde worden lijkt mij toch erg klein nu.Als derde is het niet zeker dat je Mexico tegenkomt…
Prima tijd wat mij betreft. Word ik betaald om voetbal te kijken.Om 03.00 uur zit ik eigenlijk ook niet op te wachten.
Eens, alleen reageerde ik op de post dat je als nummer drie zeker mexico tegen zou komenKans dat ze derde worden lijkt mij toch erg klein nu.
Staat hier al iets boven, vroege 30 juni 3 uurZe worden gewoon 1e, wie krijgen ze dan en op welke dag?
Ik verwacht niets anders.Daar gaan ze wel rekening mee houden.
En tegen wie?Staat hier al iets boven, vroege 30 juni 3 uur
Als we eerste worden de nummer twee van de poule van Brazilië.En tegen wie?
Nee, dus het eerste team op een WK dat dus een duel met 4 doelpunten wint en verliest
Denemarken in 1986 wel 6-1 gewonnen (tegen Uruguay) en 5-1 verloren (van El Buitre)
Het is stc he.Als derde is het niet zeker dat je Mexico tegenkomt…
Blijkt de bbc dus fake news te verspreiden, want daar had ik het vandaanIk dacht dit ga ik eens uitzoeken. Met 4 goals verschil winnen én verliezen op 1 WK is veel vaker voorgekomen.
JMD zijn statistieken worden echt roestig zo langzamerhand.
1930
Joegoslavië-Bolivia 4-0
Uruguay-Joegoslavië 6-1
1938:
Zweden-Cuba 8-0
Hongarije-Zweden 5-1
1954
Hongarije-West-Duitsland 8-3
West-Duitsland-Turkije 7-2
West-Duitsland-Oostenrijk 6-1
Turkije-Zuid-Korea 7-0
West-Duitsland-Turkije 7-2
1986
Denemarken-Uruguay 6-1
Spanje-Denemarken 5-1
1994
Bulgarije-Griekenland 4-0
Zweden-Bulgarije 4-0
2006
Spanje-Oekraine 4-0
Oekraine-Saudi-Arabië 4-0