Eerste divisie Speelronde 38

Wie promoveert vrijdag naar de Eredivisie?

  • FC Groningen

  • Roda JC


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Joost

Well-known member
De organisatie bij het uitvak is werkelijk dramatisch.

Als je maatregelen oplegt waardoor iedereen tegelijk aankomt, dan moet je ook zorgen dat je daar klaar voor bent
 

Batigoal

Well-known member
Veel plezier en sterkte mannen! Mij maakt het niet zoveel uit wie er promoveert, dat wil zeggen ik zou het wel leuk vinden als zowel Roda als Groningen net als Willem II gaan promoveren. Als het vanavond maar een spannende voetbalavond wordt.
 

erka

Well-known member
Veel plezier en sterkte mannen! Mij maakt het niet zoveel uit wie er promoveert, dat wil zeggen ik zou het wel leuk vinden als zowel Roda als Groningen net als Willem II gaan promoveren. Als het vanavond maar een spannende voetbalavond wordt.

Ik hoop vooral dat alles eromheen goed gaat. Daar ben ik toch niet helemaal rustig op.

De wedstrijd zelf, tuurlijk hoop ik dat Groningen wint maar mocht Roda het redden heb ik daar ook vrede mee. Zij staan ook verdiend waar ze staan.
 

erka

Well-known member
Of Telstar was een totale offday voor Groningen, of Telstar is veel beter dan het lijkt qua stand.
 

Jef400

Well-known member
Of Telstar was een totale offday voor Groningen, of Telstar is veel beter dan het lijkt qua stand.
Telstar is beter denk ik. Hebben onder Snoei heel veel punten verspeeld maar speelt ook vanavond weer linkerrijtje KKD
 
Bovenaan