Eerste divisie Speelronde 38

Wie promoveert vrijdag naar de Eredivisie?

  • FC Groningen

  • Roda JC


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bernardo

Well-known member

Blijft onwerkelijk nu de dag dichterbij komt, ziet steeds oude filmpjes, foto's voorbij komen op de socials. Hoop beleefd hier.
 

Abubakari

Well-known member
Cambuur een beetje kennende is het niet de laatste wedstrijd in het oude stadion. Voorbereiding is daar ook nog toch?
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur een beetje kennende is het niet de laatste wedstrijd in het oude stadion. Voorbereiding is daar ook nog toch?
Klopt, dit is de laatste officiële wedstrijd. Voor mij en bijna iedereen ik spreek voelt dit wel echt als de allerlaatste. Voorbereiding is toch heel anders.
 

erka

Well-known member
Ik vond de eerste wedstrijd in de Euroborg veel mooier dan de laatste in het Oosterpark. Keek mijn ogen uit, weet ik nog.
 

Abubakari

Well-known member
Ik kan mij nog allemaal kutmuziek herinneren, adieu Oosterpark etc, moet al kokhalzen als ik er aan terugdenk.
 

ALenstra

Well-known member
Er moeten ook beslissingen vallen wat betreft playoffs. FC Dordrecht, ADO Den Haag en De Graafschap zijn zeker van deelname. Daar komt nog FC Groningen of Roda JC bij. Voor de overige twee plekken komen nog NAC, FC Emmen en MVV in aanmerking.
 

Joost

Well-known member
Alles staat klaar, we vertrekken zo.

Het is een wedstrijd waar ik wel al een paar dagen mee bezig ben maar echte spanning moet nog komen. In de krant stond deze week iedere dag 2 volle pagina's aan voorbeschouwingen en achtergronden. Dat was wel heel mooi. Er was ook een rubriek waarbij de clubwatchers van Groingen en Roda elkaar dagelijks even 'spraken'. Daarin, en ook bij VI heb ik het idee dat ze in Groningen echt veel meer met Roda bezig zijn dan andersom. Zoals bijvoorbeeld in dit artikel; https://www.vi.nl/nieuws/lukkien-zet-de-toon-ze-zijn-bij-roda-weer-in-hun-holletje-gekropen
 

zwammy

Well-known member
Laten we in ieder geval hopen dat NAC het niet haalt. Moet er niet aan denken nog 2 dagen naar deze gruwel te gaan kijken
 

Abubakari

Well-known member
Nee, dat is voor paupers
Willem II paupers noemen als je eigen club bier drinken en kut roepen is? 😁

Bas Sibum geeft het begrip ongeloofwaardigheid een nieuwe dimensie:

het feestje van korte duur. 'Wij hebben daar keihard om gelachen in de kleedkamer. Dat er zelfs iemand op de schouders heeft gezeten... We hebben de tranen over onze wangen gelachen”.

Tuurlijk Bas. 🥳
 

zwammy

Well-known member
Willem II paupers noemen als je eigen club bier drinken en kut roepen is? 😁

Bas Sibum geeft het begrip ongeloofwaardigheid een nieuwe dimensie:

het feestje van korte duur. 'Wij hebben daar keihard om gelachen in de kleedkamer. Dat er zelfs iemand op de schouders heeft gezeten... We hebben de tranen over onze wangen gelachen”.

Tuurlijk Bas. 🥳

Goed lezen, via de nacompetitie is voor paupers. WII is gewoon de terechte kampioen. Die komen we wel weer een keer tegen.
 

erka

Well-known member
Mooi sfeertje in de stad vandaag! Sfeer is tot nu toe heel positief, hopelijk blijft het zo.
 
Bovenaan