Laatste bijdragen

  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep L.
    Kroatie op voorsprong tegen Ghana. Engeland is op dit moment de koppositie in de groep kwijt.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Wat een onweer!
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Het weer.
    Wat een ontladingen weer, bizar.
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde zwammy's bericht in het onderwerp 1/16 [30 juni] Nederland - Marokko met Leuk Leuk.
    Ja, snap ook niet zo goed waar dat doemdenken vandaan komt, gewoon een regelmatige zege.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    West Nederland ook flink Voor de tweede week op rij hier echt flink onweer maar lijkt het merendeel langs ons heen te gaan
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp 1/16 [30 juni] Nederland - Marokko.
    Triest nieuws zeg. Kan zomaar als een soort sluier over de groep gaan hangen net zoals destijds met Boulahrouz.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Weinig neerslag nog maar wel veel onweer hier nu. Opvallend: KNMI gaf code oranje af voor ZO-Nederland en nu is het raak in...
  • Bonehead
    Bonehead reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Jij beweert dat ik gezegd heb dat clubs van mij niet om 18 uur mochten voetballen. Ik vraag jou om mij te quoten waar ik dat gezegd zou...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hagel en flinke onweer, koelt lekker af 🙂
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp Het weer.
    Flinke hagelstenen hier in Haarlem.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Sowieso zie je de laatste jaren bijna geen hooligans meer rond dit soort toernooien. Voorheen was het altijd raak met de Engelsen. Veel...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hier is het vooral nog erg warm, wel iets minder warm als gisteren
  • erka
    erka waardeerde Bonehead's bericht in het onderwerp Groep H met Leuk Leuk.
    Komt dat misschien ook niet omdat we naar mijn mening onze tegenstander standaard beter maken dan ze zijn? Als er één land dat vrijwel...
  • Bonehead
    Bonehead reageerde op het onderwerp Groep H.
    Komt dat misschien ook niet omdat we naar mijn mening onze tegenstander standaard beter maken dan ze zijn? Als er één land dat vrijwel...
  • Bonehead
    Bonehead reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    36000 heb ik ook al gelezen. Zoals iedereen hier ben clubsupporter en heb ik niks met de carnavaleske beleving bij het Nederlands...
Bovenaan