Laatste bijdragen

  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    Gaeei in concrete belangstelling van Sassuolo. Zou het qua persoonlijkheid jammer vinden als hij vertrekt, maar begrijp het vanuit Ajax...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep A.
    Mooie stunt van Zuid-Afrika dat ze het redden. Die ouwe Broos doet het zo gek nog niet.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    Twee zware aardbevingingen vlak achter elkaar in Venezuela. Vrees is dat er veel slachtoffers zijn.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Festivals en concerten.
    Kun jij dan ook vertellen, waar hier in Rotterdam aan het strand ook elke keer ellende is. Gisteren weer 1 met een vuurwapen lopen...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het grote PSV nieuws topic.
    Het uitshirt is iig wel mooi... Laten we dat 3e shirt dan maar veel in de kast houden... Nee, want we houden hem in de kast :)
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Groep C..
    Ja, opeens denken der Marokko een dark horse is. Lekker mee met de hype mee doen. Gewoon 3 0 en lekker naar huis
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Festivals en concerten.
    Nou, er is een verschil tussen een grote open vlakte in plaats van een buitenzwembad. Maar dat snap jij uiteraard ook. En jij weet ook...
  • Kralinger
    Kralinger reageerde op het onderwerp Wat is er gebeurd met?.
    Wens hem veel sterkte namens mij.
  • Kralinger
    Kralinger waardeerde Hankie's bericht in het onderwerp Wat is er gebeurd met? met Leuk Leuk.
    Jullie krijgen allemaal de groeten van Inhethoekje oftewel Paul. Hij gaat even een moeilijk tijd tegemoet vanwege een kankergezwel bij...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Tennis.
    En vandaag bekend geworden dat de BBC Wimbledon minstens t/m 2033 blijft uitzenden. Mooi.
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Wat is er gebeurd met?.
    Dat is wel heel slecht nieuws, veel sterkte gewenst!
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep A.
    Ik denk dat ze de achtste finales nog wel halen, daarna moeten ze waarschijnlijk tegen Engeland. Zuid Afrika idd verrassend, tegen...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    Ben benieuwd of Mexico voor het eerst sinds 1986 (in Mexico) een keer een knock-oudwedstrijd op het WK gaat winnen...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    Jep, samen met de groep van Canada de zwakste poule. Overigens vind ik Tsjechië ook echt tegenvallen. Kovar is iig snel terug bij PSV.
  • De Groene Scout
    De Groene Scout reageerde op het onderwerp Wat is er gebeurd met?.
    Hou je taai Hoekie!!
Bovenaan