Laatste bijdragen

  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    De oranje fanmars kon wel eens letterlijk in het water vallen.
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Wat is er gebeurd met?.
    Sterkte
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    En 4-2
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep C..
    Ja hoor de 3-2 voor Marokko. Hup Marokko.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Marokko 3-2
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Het lijkt erop dat het dan toch Nederland- Marokko gaat worden (Mits we de groep winnen, maar daar ga ik wel vanuit)
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Groep C..
    Maar weer knoeien achterin en 2-0.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    2-0 Brazilie, dit wordt weer niks met Schotland. Jammer hoor.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Brazilie 2-0
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep C..
    Ja hoor 2-2. Hup Haïti 🤷‍♀️
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Saibari 2-2
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep C..
    2-1 Haïti. Wat een doelpunt.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    En 1-2. Mooi doelpunt hoor.
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep C..
    Ja hoor. De 1-1. Hup Marokko.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Vrij belachelijke beslissing. Het is wel voetbal he. Daar kom je wel eens met de benen tegen elkaar in een duel.
Bovenaan