Laatste bijdragen

  • Baggio
    Baggio reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Principieel zijn betekend: altijd, overal, geen uitzonderingen. Dus een kliklijn of zoiets lijkt me helemaal niet iets om je zorgen over...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp 1/16 Finale.
    Vier punten zou voldoende zijn is het credo. Maar als je de standen van de poules nu bekijkt dan vraag ik me af of dat ook echt zo gaat...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Het weer.
    Je het ook als preventieve maatregel zien om te zorgen dat mensen geen zwaar werk gaan verrichten.
  • Wigboldus
    Wigboldus reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ah ik had het verkeerd begrepen. Ik dacht dat hij vanwege het weer alleen open was tussen 8 en 12.
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp WK Voetbal Toto 2026.
    3e Ronde Zwitserland – Canada 2-1 Bosnie – Qatar 1-1 Schotland – Brazilie 1-3 Marokko – Haiti 4-1 Tsjechie – Mexico 1-1 Zuid...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Nee, de openingstijden zijn normaal van 8 tot 12. Nu zijn ze de hele dag dicht vanwege het weer. Kijk, de jongste heeft om 16.30...
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep L met Leuk Leuk.
    Ghaandeweg groeit mijn sympathie voor de underdog.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    De maga klus kon wel eens een mega klus worden voor Cruijff.
  • Wigboldus
    Wigboldus reageerde op het onderwerp Het weer.
    BIj thuisbezorgd zouden ze ook kunnen zeggen dat ze tussen 13:00 en 18:00 niet bezorgen.
  • Wigboldus
    Wigboldus reageerde op het onderwerp Het weer.
    Nou prima toch.
  • Pieros
    Pieros reageerde op het onderwerp Het weer.
    Klopt, bij ons ook hier.
  • U.G.
    U.G. reageerde op het onderwerp Saté WK Voorspeltopic.
    Ronde 3 24 juni 21.00 tot 28 juni 1.30 Zwitserland - Canada 1-1 Schotland - Brazilië 1-3 Tsjechië - Mexico 0-1 Japan - Zweden 2-1...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Milieustraat gesloten vanwege de hitte, openingstijden van 8 tot 12. Echt hou op hoor.
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp Het weer.
    tsja, als het 18 graden in huis is heb je ook idd geen reden tot klagen, maar wellicht kun je je proberen te verplaatsen in mensen bij...
  • Fregge
    Fregge reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Je mag best Spakenburg zeggen hoor. En het was geen training maar een wedstrijd
Bovenaan