Laatste bijdragen

  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep L.
    Ghana zonder Kudus is wel heel armoedig. Maar goed, een Ghanese medicijnman heeft een vloek uitgesproken over Harry Kane, dus wie weet...
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Groep L.
    Het karakter van voetbal evolueert. De waterbreak is de voorloper van en opmaat naar wedstrijden op een WK die verdeeld gaan worden over...
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde Maasveld's bericht in het onderwerp Groep K met Leuk Leuk.
    Dat kan die Helder Postiga wel!
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep L.
    Een waterbreak doen in dit weer is al idioot, maar die break doen nadat even ervoor het spel al minutenlang heeft stilgelegen wegens...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    Geen Caio Henrique, maar voorlopig is het Ciao Henrique!
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    In de hoogste competities van het rugby spelen ze volgens mij op zaterdag.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep K.
    Dat kan die Helder Postiga wel!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Zouden ze in rugby ook zondagmannetjes hebben?
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Groep J.
    Staan ook wel bekend als slow starter.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Haha volstrekt onvergelijkbaar dus.
  • Hankie
    Hankie waardeerde Mario's bericht in het onderwerp Groep K met Leuk Leuk.
    In hetzelfde rijtje als Messi, Haaland, Mbappe, Kane en Brobbey.
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Nu een Captain America cape.
  • JFK
    JFK reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Kijk, dat is dan wel weer leuk. In Quatar moest Messi een soort Arabische gewaad aantrekken.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep K.
    Die zit er fraai in…
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Nee, heel saai: RC Spakenburg.
Bovenaan