Laatste bijdragen

  • PES5
    PES5 waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Missi!
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep J.
    Messi telt voor 2 inderdaad.
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Dat weet ze wel hoor, helemaal als ik haar vrijdagmiddag haar huishoudgeld geef.
  • Abubakari
    Argentinië slikt een hattrick omdat Messi een penalty mist. Die zit de volgende wedstrijd dus op de bank, prutser.
  • Friesland
    Saté-Arabië heeft een 8-6 voorsprong genomen tegen Marokkroket. Die twee bonuskroketten kwamen precies op het goede moment. Vannacht...
  • J
    Joost waardeerde de waan's bericht in het onderwerp WK Nieuws met Leuk Leuk.
    Dat is niet juist. Ze zijn namelijk WEL een keer bij Haarlem geweest.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Je bent echt te goed voor haar.
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Een prachtig aanrecht, heeft een godsvermogen gekost.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep J.
    Overigens kruist deze poule met die van Spanje, dus als Argentinië eerste wordt en Spanje tweede ko,en die elkaar in de tweede ronde tegen
  • JMD
    JMD waardeerde Joost's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Drie minuten drinken. Vijf wisselmomenten en een keeper die dik een minuut op de grond ligt met een blessure. En dan met 5 minuten...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep J.
    Klopt, maar Argentinië speelt met minsten 12 blijkbaar… Messi met nog maar een goal…
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    Deels is idd niet aan Starmer te wijten, maar in de 1e alinea staat al wel een voorbeeld waar hij (Labour) wel wat aan kan doen: het...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep J.
    Drie minuten drinken. Vijf wisselmomenten en een keeper die dik een minuut op de grond ligt met een blessure. En dan met 5 minuten...
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde de waan's bericht in het onderwerp WK Nieuws met Leuk Leuk.
    Dat is niet juist. Ze zijn namelijk WEL een keer bij Haarlem geweest.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    De Marlins spelen nog thuis op 22, 23 en 24 juni, daarna gaan ze op roadtrip. De Tartan Army moet dus snel zijn.
Bovenaan