Laatste bijdragen

  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep H.
    Van die afstand is dat voldoende. Moet je alleen wel tegen elkaar aan blijven staan.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Satékroketten Lekker & Gezond WK 2026.
    Na de gatenkaas van de openingswedstrijd nu toch iets behoudener gaan spelen. Het werpt tot nu toe zijn vruchten af.
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep H.
    Twee man, beetje arrogant
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep H.
    Lekker muurtje.
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep H.
    0-1
  • Wigboldus
    Wigboldus reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Ik zou geen B-Elftal inzetten. Dat pakt bijna nooit goed uit.
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep H.
    Onvriendelijk duel Uruguay Kaapverdië
  • Wigboldus
    Wigboldus reageerde op het onderwerp WK Voetbal Toto 2026.
    3e Ronde vanaf 24-6 21:00 Zwitserland - Canada 1-1 Bosnie - Qatar 2-0 Schotland - Brazilie 0-3 Marokko - Haiti 3-0 Tsjechie - Mexico...
  • Abubakari
    Met nog 3 voorspelde wedstrijden te gaan: (eindigt di 23 juni 22.00) A Argentinie (Abubakari)-Zuid Korea (Wigboldus) 3-4 Schotland...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Het was al een wonder dat die zolang kon spelen, is net terug van een flinke blessure begreep ik op de Belg
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Dat Iran kon de bal geen drie passes in de ploeg houden maar houdt wel stand 0-0 gebleven.
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep G.
    Commentator van niks
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep G.
    Snap niet dat Lukaku eruit is gehaald. Gaan ze nu allemaal hoge voorzetten geven zonder dat je nog een kopper in de ploeg hebt.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Iran weigert over de flank te spelen…
  • BlauwVinger
    BlauwVinger waardeerde JFK's bericht in het onderwerp Groep G met Haha Haha.
    Dan is hij dus een jood.
Bovenaan