Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Is het ook, maar misschien is België ook niet (meer) zo goed…
  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp Groep G.
    Zou een makkelijke poule zijn
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep G.
    Dat was ook wel erg onhandig, eerst volledig over de bal heenmaaien en dan vasthouden.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep G.
    Ai ai ai België maakt het zichzelf wel heel moeilijk zo.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Deze aanname was ietsje minder…
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    België verder met 10…
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep G.
    Wat een aanname van De Bruyne en dito redding van de Iraanse keeper.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep G.
    Dat die er niet in gaat zeg!
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep G.
    Geen bloed te zien, dus doorspelen.
  • gevegt
    gevegt waardeerde JFK's bericht in het onderwerp Groep G met Leuk Leuk.
    Dan is hij dus een jood.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Dit is dus ook rood… Maar goed, de arbitrage is wel consequent dit wk dus
  • JFK
    JFK reageerde op het onderwerp Groep G.
    Dan is hij dus een jood.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    En zo blijkt het snel doorschuiven van García toch niet zo handig geweest…
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep G.
    Lukaku kan niet eens meer springen.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Ik vind België niet echt overtuigend, gaat erg veel mis
Bovenaan