Laatste bijdragen

  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep H.
    Veel doelpunten toch op dit toernooi
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep H.
    Spanje stelt orde op zaken.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep H.
    En 3-0, Spanje vermorzelt Saudi Arabië… Voor het duel zei de verslaggever op de bbc dat Saudi Arabië in 2002 met 8-0 verloor van...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep H.
    Tien tien tien
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep H.
    Heerlijk. De 3-0 van Oyarzabal weer. Ik had nooit dat het zo simpel zou gaan. Toch vergist weer.
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep H.
    Ja hoor. De 2-0 van Oyarzabal. Het gaat echt lekker.
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep H.
    Ja hoor. Het zat eraan te komen. 1-0 van Yamal na een geweldige bal van Oyarzabal.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Segunda División.
    Leuk, in april nog naar Malaga-Las Palmas geweest. Gunde de Malaguista promotie.
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    Oh ja...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    Gaat over Jong Ajax volgens mij.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    Wie gaat wat doen? Míchel is trainer van het eerste. Ajax wilde García weer in de functie van trainer van Jong Ajax, maar die heeft daar...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Ik denk dat men de groep wil winnen, dus gewoon met je basis elftal spelen lijkt mij. Gezien het wedstrijdverloop kan je eventueel gaan...
  • S
    stc reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    Komt er ooit weer stabiliteit bij Ajax?
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    Michel toch? Of is hij afgevallen?
  • Satyr
    Satyr reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    Wie gaat het nu doen? Garcia in goed verleg weg
Bovenaan