Laatste bijdragen

  • J
    Joost reageerde op het onderwerp District Oost.
    Ieder radartje in de organisatie is even belangrijk!
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    En nog 3-1 en nog een penalty voor Zwitserland
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Filmpjes/linkjes van internet.
    Het gaat mijn dark horse Zwitserland uiteindelijk inderdaad goed af!
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep B.
    En ook nog 3-0. Dat gaat toch vrij makkelijk opeens.
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Mooi uitgespeelde ijshockeygoal.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep B.
    Mooi uitgespeelde ijshockeygoal.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    Zwitserland gaat nu wel door en maakt de 2-0.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    En rood voor Bosnië, neerhalen doorgebroken speler. Dat lijkt me een 100% rode kaart
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep B.
    Die zat er prima in.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep B.
    Doelpunt Manzambi.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    1-0 Zwitserland
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp District Oost.
    Niet te vergeten het in en uitruimen van de vaatwassers. ;)
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Ajax Nieuwstopic.
    In Eindhoven hebben ze toch helemaal geen ouderwets vette jaren? Eentje, 1988. Maar dat was het.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp District Oost.
    Ze gaan hier nog denken dat je docent bent met “die campus waar ik werk”. Je maakt de wc’s schoon daar, toch?
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Ajax Nieuwstopic.
    Laat die nog maar even in Eindhoven... ;)
Bovenaan