Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Ik las ergens dat er een biertekort is in Boston
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Kunnen ze 'm over een paar dagen overdragen aan de Engelsen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep L.
    Afgelopen, 4-2. Engeland is wel één van de kandidaten om heel ver te komen.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Wielrennen.
    Pogacar zat vandaag weer eens op fietsen...
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp District Oost.
    Ja, die is ook fraai. Ik ben daar vorig jaar in de buurt een beetje aan het groundhoppen geweest. Die kleedkamers staan inderdaad op...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep L.
    Ja, dat blijkt wel. Maar het gaat om de intentie.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Als je op social media die filmpjes ziet over de Schotse fans in Boston dan hebben die de stad daar zo ongeveer overgenomen...
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep L.
    Die zijn ook wel een piepklein beetje beter dan wat wij voorin rond hebben lopen.
  • Wigboldus
    Wigboldus reageerde op het onderwerp Groep L.
    Is Noa Lang onze Rashford?
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep L.
    @Ronald Koeman kijkt u mee? Engeland onder druk de laatste minuten, maar maakt met snelle mensen de 4-2.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Groep K.
    Successupporter!
  • Wigboldus
    Wigboldus waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep L met Leuk Leuk.
    Erka alert. Keepers worden beperkt door niet van de doellijn af te mogen wijken bij een pinantie terwijl de pinantie-nemer zelf zijn...
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Festivals en concerten.
    Mijn collega's die bij BKS bivakkeerden, waren ook helemaal lyrisch.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp District Oost.
    's-Heerenbroek (weer een steenworp verder) is nog mooier. Daar moet je vanuit de kleedkamer eerst een wandelingetje maken door het dorp.
    • 1781731784543.png
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp District Oost.
    Dat kun je wel zeggen.
    • 1781731553447.png
    • 1781731611302.png
Bovenaan