Laatste bijdragen

  • Reinoud
    Reinoud waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep L met Leuk Leuk.
    Erka alert. Keepers worden beperkt door niet van de doellijn af te mogen wijken bij een pinantie terwijl de pinantie-nemer zelf zijn...
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Saté WK Voorspeltopic.
    Ronde 2 18 juni 21.00 tot 23 juni 22.00 Zwitserland - Bosnië & Herzegovina 2-1 Schotland - Marokko 1-2 Turkije - Paraguay 2-1 Nederland...
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep K.
    Het is wel duidelijk wie wereldkampioen moet worden.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep L.
    @JMD Ben je ook een beetje trots op Noni?
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep L.
    Engeland is aanvallend best wel indrukwekkend.
  • erka
    erka waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep L met Leuk Leuk.
    Erka alert. Keepers worden beperkt door niet van de doellijn af te mogen wijken bij een pinantie terwijl de pinantie-nemer zelf zijn...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep L.
    Ook deze wedstrijd gaat weer lekker hoor!
  • Miramar
    Miramar waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep L met Leuk Leuk.
    Erka alert. Keepers worden beperkt door niet van de doellijn af te mogen wijken bij een pinantie terwijl de pinantie-nemer zelf zijn...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep L.
    En Bellingham met de 3-2 direct na rust
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Groep L.
    Erka alert. Keepers worden beperkt door niet van de doellijn af te mogen wijken bij een pinantie terwijl de pinantie-nemer zelf zijn...
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep L.
    Mooi potje. Wat mij betreft 4-4
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep L.
    Dat is zonde, wat dit was een mooie aanval. O gaat toch door dus.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep L.
    Toch geen buitenspel. Wat een goal zeg!
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep L.
    Nee, blijft toch staan.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep L.
    Ai, Perisic net buitenspel denk ik
Bovenaan