Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep H.
    En in het andere duel spelen Uruguay en Saudi Arabië 1-1 gelijk.
  • PES5
    PES5 waardeerde U.G.'s bericht in het onderwerp Groep H met Leuk Leuk.
    Merci ! Beste wedstrijd ooit 😁 Nee, de boys hebben 90 minuten lang niet normaal goed gestaan, en dat dát heel veel energie kost kon...
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Het weer.
    Mocht dat uit komen blijf ik binnen en doe ik zo min mogelijk.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Maandag ook dauwpunt van 22-24 graden. 36 graden met een dauwpunt van 24 voelt als 43 graden.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    https://www.volkskrant.nl/sport/het-boekhoudersvoetbal-van-oranje-op-de-snijtafel-nederlands-elftal-mist-vooralsnog-de-kenmerken-die-mode...
  • gevegt
    gevegt waardeerde U.G.'s bericht in het onderwerp Groep H met Leuk Leuk.
    Gekkenhuis in Rotterdam. En Lissabon en Boston.
  • U.G.
    U.G. reageerde op het onderwerp Groep H.
    Gekkenhuis in Rotterdam. En Lissabon en Boston.
  • U.G.
    U.G. reageerde op het onderwerp Groep H.
    Een superwissel was dat, als reactie op Lamine Yamals intrede. Sidny Cabral was al op en ging opgevreten worden.
  • U.G.
    U.G. reageerde op het onderwerp Groep H.
    Nou 😁 ik zal je vertellen…ik werd bij een uitbraak behoorlijk kwaad op ( ik meen ) Jovane Cabral. Maar dit is al ongelofelijk zat. Eerst...
  • U.G.
    U.G. reageerde op het onderwerp Groep H.
    Merci ! Beste wedstrijd ooit 😁 Nee, de boys hebben 90 minuten lang niet normaal goed gestaan, en dat dát heel veel energie kost kon...
  • U.G.
    U.G. waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Groep H met Leuk Leuk.
    Gefeliciteerd U.G.!
  • U.G.
    U.G. waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Groep H met Haha Haha.
    Kortom, een aanstormend talent.
  • JMD
    JMD waardeerde Maasveld's bericht in het onderwerp Buitenlandse politiek met Haha Haha.
    Bij ons op de middelbare school stond altijd een foodtruck in de straat. In mijn tijd kreeg je er pizza en broodje gezond met 600 liter...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    Meteofrance meldt as maandag 36 graden hier in Hillegom en 39 in het zuiden… Het zou na zaterdag minder worden qua temperatuur leek het...
  • Susaa
    Susaa reageerde op het onderwerp Groep H.
    Kaapverdië 🇨🇻 is al jaren een cult ploeg. Die linksback bikkelt lekker..
Bovenaan