Laatste bijdragen

  • Susaa
    Susaa waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep G met Leuk Leuk.
    Ik woon als een pasha met hoofdverloofde onbeschoft luxueus op een heuvel die de Rode Zee en de stad overziet. De schotel op ons dak is...
  • Abubakari
    Lamsatékroketten vallen nog niet in de smaak: nu al crisisberaad bij Saté-Arabië Nog voor het eindsignaal van de eerste...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Het weer.
    23 is acceptabel. Dat wordt zweten dus al melden ze vrij veel bewolking toch?
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ik weet niet wat je acceptabel vindt maar ga er maar vanuit dat het elke dag in elk geval 32-33 graden is komend weekend in Limburg. Dat...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Het weer.
    Het is dit voorjaar echt k*tweer met een hoop regen of veel te warm. Een tussenvorm zit er niet in. Ook nog kans dat Pinkpop wel uit te...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep G.
    Leuk potje en terecht gelijkspel. Sowieso vermaak ik me prima dit WK.
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep G.
    De tweede helft was best vermakelijk.
  • Wigboldus
    Wigboldus waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep G met Leuk Leuk.
    Das een kloon van Koeman, defensief en angstig wisselen
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Groep G.
    De querulant cq angsthaas Koeman die snelle spelers inwisselt voor wassen beelden op een moment dat er ruimtes gaan ontstaan als de...
  • BlauwVinger
    BlauwVinger waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep G met Leuk Leuk.
    Das een kloon van Koeman, defensief en angstig wisselen
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Eindhoven de heetste
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep G.
    Das een kloon van Koeman, defensief en angstig wisselen
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep G.
    Wel aparte wissels van de bondscoach van Egypte trouwens om Ashour en Salah eraf te halen. Je twee beste spelers vandaag.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep G.
    Hamza Abdelkarim van Barcelona gaat er ook wel eentje worden.
  • gevegt
    gevegt waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep G met Leuk Leuk.
    Ik woon als een pasha met hoofdverloofde onbeschoft luxueus op een heuvel die de Rode Zee en de stad overziet. De schotel op ons dak is...
Bovenaan