Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Nederland verloor slechts 2 van de 33 groepsduels op het wk. Dat zijn hele fraaie statistieken
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Wonen natuurlijk ook vrij veel mensen van neerlands bloed in de VS… Bijna 1-0
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Dat was direct een beste kans voor Malen.
  • erka
    erka waardeerde Makanaky's bericht in het onderwerp Groep E met Haha Haha.
    En de vati van Raum heet Lebens
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Na de 4-1 ben ik ff stukje gaan wandelen omdat het toen wel gespeeld was en op tijd terug wilde zijn voor Oranje. 7-1. Je zag het al...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Veel plezier mensen, hopelijk wat minder negatief over 90 minuten. Hup holland hup
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Blijft verbazend hoeveel Oranje er altijd op de tribunes is. Die mensen hebben allemaal heel veel geld betaald maar ze zijn er wel gewoon.
  • de waan
    de waan waardeerde U.G.'s bericht in het onderwerp WK Nieuws met Leuk Leuk.
    Als je de bron zelf flink subjectief vindt waarom plemp je dit dan neer zonder het even na te checken. Duurt vijf minuutjes…is een...
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Tweede Divisie.
    Zelfs 8e
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    NEDERLAND: Verbruggen,Dumfries,v.Hecke, v.Dijk,v.d.Ven,Gravenberch,Reijnders, De Jong,Summerville,Malen,Gakpo...
  • G
    germania reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    En Enter gaat dus ook naar de tweede klasse. Germania verliest finale Germania heeft vanmiddag de finale tegen SV Enter verloren. Na...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Amateurvoetbal algemeen.
    Jep, al aangepast, heb ze daar nu ook staan.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Amateurvoetbal algemeen.
    Ik neem aan dat TEC gewoon in A blijft.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Amateurvoetbal algemeen.
    Scherp, aangepast. Indeling 3e divisie klopt nu echt niet meer lijkt me. Toch de Bollenclubs dan naar A en dan een aantal van de...
  • JMD
    JMD waardeerde Fregge's bericht in het onderwerp Amateurvoetbal algemeen met Leuk Leuk.
    Hier staan 19 ploegen in de Derde Divisie B
Bovenaan