Laatste bijdragen

  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Geen idee, ik heb het net bij de Belg gekeken en daar blijf ik. Samenvattingen van 9 minuten, praatje met de doelpuntenmaker van Canada...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Toch denk ik dat Marokko overhyped wordt. Ik moet het nog zien. Zij hebben hun momentum al in 2022 gehad. De Afrika Cup was totale...
  • Mario
    Mario waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep C. met Leuk Leuk.
    Lekker stom gekeken van mij...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep C..
    Lekker stom gekeken van mij...
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde Mario's bericht in het onderwerp Groep C. met Leuk Leuk.
    Dat lijkt mij ook niet omdat Zwitserland en Qatar in groep B zitten 😉
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Dat lijkt mij ook niet omdat Zwitserland en Qatar in groep B zitten 😉
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde Mario's bericht in het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan met Leuk Leuk.
    Gewoon een beetje karakter tonen, dan komt het vast goed.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep D.
    Deze wedstrijd heb ik vanmorgen in de re-live gekeken met af en toe wat doorspoelen. Vind ik eigenlijk wel een prima oplossing voor als...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep C..
    Mooie wedstrijd inderdaad die ik lastig vond om te voorspellen. Twee totaal andere voetbalculturen. Zwitserland in deze groep is ook...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep C..
    Jep, vanavond blijf ik wel even wakker. Marokko ook in top 10 van de FIFA-ranglijst. Zware groep dus, en een flink nadeel voor NL dat...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    Ondertussen in het VK de jaarlijkse parade en tevens de mooiste ter wereld
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Mario's bericht in het onderwerp Tv-topic met Haha Haha.
    En? Grote veranderingen nu?
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    De eerste wedstrijd waar ik wel naar uitkijk. Sambaboys vs handdoekenjongens. Mooie tijd ook 🙂
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Gewoon een beetje karakter tonen, dan komt het vast goed.
    • joey-veerman-sneert-naar-koeman-met-paginagrote-reclame-met-echt-karakter.jpg
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde Maasveld's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Mwaoh, viel toch wel mee op al die 1 eindtoernooien die ze hiervoor hebben gespeeld?
Bovenaan