Laatste bijdragen

  • PES5
    PES5 reageerde op het onderwerp Groep A.
    Hij slaat 'm toch gewoon in z'n gezicht?
  • PES5
    PES5 reageerde op het onderwerp Groep A.
    Iedereen die maar vraagt om zuivere speeltijd; weet wat je doet.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep A.
    Dit is wel een heel makkelijk gegeven rode kaart.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep A.
    Typische gastlandkaart.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep A.
    Dat is niet meer dan terecht. Maar wat een blamage van Zuid-Afrika deze wedstrijd.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    Mijn hemel, wat een dramatisch Engels van die scheids... 2e rode kaart Zuid Afrika. Eerste keer sinds 1990 dat 1 van de 2 landen...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep A.
    Geen Gimenez voor Jimenez dus, maar de jongere spits Gonzalez komt. En speciaal voor @Makanaky komt ook Appollis erin.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep A.
    Die drinkpauzes gaan heel snel heel irritant worden.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep A.
    Perfecte voorzet.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep A.
    Daar is dan eindelijk de 2-0!
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    En daar is de 2-0
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep A.
    Toch 2-0
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep A.
    Daar komt Mora.
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep A.
    Ik vecht tegen de slaap.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    Jep. Ik zal het echt in de avond wel opzetten, maar er is geen 1 duel (zonder NL) waarvoor ik in de nacht ga kijken. Pas vanaf de 2e...
Bovenaan