Laatste bijdragen

  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Rood zelfs voor Til. Die is geschorst.
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp District Oost.
    Een van mijn jeugdclubs ABS uit Bathmen is via de nacompetitie na drie jaar vierde klasse gepromoveerd. Hoger heeft ABS nooit gespeeld.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Dat lijkt me toch dubbel hands van Til.
  • De Groene Scout
    De Groene Scout reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Nuttig oefenpotje dit.
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp District Noord.
    Het wordt Staphorst. FC Surhusterfean - Gorecht in Roden.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Malen is het niet in Oranje.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Brobbey gewoon eerste spits maken natuurlijk.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Verbruggen ook geblesseerd zo te zien. Gaat lekker allemaal.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Het commentaar is net zo dramatisch als het spel en de beeldverbinding.
  • Friesland
    Friesland reageerde op het onderwerp Cricket.
    De VS staan na 10 overs op 40 en zijn hun eerste wicket kwijt.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Wordt er nog niet erg warm van.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp De WK Selectie van Oranje.
    Kaching
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Dat die scheids geen rood geeft, belachelijk
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Hier word je niet veel wijzer van.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Kunnen ze die vogeltjes uitzetten?
Bovenaan