Laatste bijdragen

  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Nacompetitie topamateurs.
    Jong Sparta hebben we nou vaak genoeg gezien in Hardenberg, Het zou mooi zijn als jong Groningen het redt.
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp District Noord.
    Jammer voor Velocitas en Broekster Boys. En ook jammer voor SVBO en DZOH. Zij zullen wel weer naar Oost moeten, neem ik aan,
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp F1, IndyCar, Nascar Topic.
    Antonelli dus op pole, vlak voor Verstappen en Hamilton. Russell 'Bliiimey' pas 6e
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Nacompetitie topamateurs.
    Vwb ADO 20 en IJsselmeervogels heb je meer dan gelijk. Maar Rijnvogels dwong Excelsior Maassluis tot strafschoppen... :)
  • JMD
    JMD waardeerde de waan's bericht in het onderwerp Nacompetitie topamateurs met Leuk Leuk.
    Ook leuk: komend seizoen HVV, HBS en Quick in de vierde divisie. Alsof het weer 1900 is.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Voor de duidelijkheid: ze krijgen visa die één dag geldig zijn. Dus s'morgens vertrekken en s'avonds na de wedstrijd weer terug.
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp DFB Pokal.
    Gelukkig valt er aan het Carl-Benz-Stadion weinig te slopen.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Wie betaalt bepaalt.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp DFB Pokal.
    Waldhof-Kaiserslautern is een brisant potje.
  • Pieros
    Pieros reageerde op het onderwerp DFB Pokal.
    https://www.vi.nl/nieuws/loting-dfb-pokal-betekent-absolute-jackpot-voor-onbekende-ploeg-uit-hamburg
  • M
    Maasveld waardeerde Bonehead's bericht in het onderwerp Binnenlandse politiek met Leuk Leuk.
    Noem er eens tien die het beter doen! Nee, laat ik het niet te moeilijk maken: 5. Nee, even sersieus Noem er één! Mien God: Wat hej...
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp District Noord.
    Ik mag hopen dat MSC de host is. Dat veld ligt er precies tussenin op sportpark Ezinge. :) Broekster Boys haalde het net als Velocitas...
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp Nacompetitie topamateurs.
    Het zijn geen amateurs, maar Jong FC Groningen en Jong Sparta spelen een tweeluik om een plek in de tweede divisie. In Groningen werd...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Het FC Groningen Nieuwstopic.
    En het werd nog 1-1. Merkwaardig dat het niet op 801 van Teletekst staat en de winst van Feyenoord O19 wel.
  • SC Heerenveen
    SC Heerenveen waardeerde de waan's bericht in het onderwerp Nacompetitie topamateurs met Leuk Leuk.
    Top! 👍
Bovenaan