Laatste bijdragen

  • JFK
    JFK reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    Kan niet kaatsen.
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Als, als, als. Nou voorts ben ik van mening dat als ik 200m verder naar het oosten was geboren, ik al 4x wereldkampioen was geweest.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Nog niet gezien. Moet ik nog terugkijken. Maar het kaart incident met de Wolf is helaas al langer bekend. Nederland had niet hoeven te...
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Rondo heeft er ook een aflevering over gemaakt. Toen het over de Wolf ging zag je alleen al aan de gezichten dat iedereen er weer kwaad...
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Het PSV transfertopic.
    Alles onder de 70 miljoen is een fooi.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Ongeslagen door de groepsfase gekomen in 90. Moeten ze nu nog maar presteren.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Slechter dan 1990 kan niet. Het slechtste WK dat ik heb gezien.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Beetje jammer dat die irritante clown er zoveel in voor kwam. En van die zelfingenomen Hugo Borst ben ik ook niet zo’n fan. Maar wel...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Lekker massaal gaan wisselen als het nog 0-0 staat.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het PSV transfertopic.
    Ik las ergens dat Bayern 48 miljoen heeft geboden. Een mooi openingsbod, maar dat kan hoger lijkt mij.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Jep. Iedereen afgelopen zondag Andere Tijden Sport gezien over het WK 94? Daar gebeurde van alles...
  • Simon
    Simon reageerde op het onderwerp Satékroketten Lekker & Gezond WK 2026.
    Nippon voor mij
  • S
    stc reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Er is zoveel info en veel te schrijven over de vorige deelnames van Oranje aan het WK.
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Is dat zo? In mijn beleving geldt opleidingsvergoeding toch niet bij een binnenlandse transfer? Of hebben jullie een...
Bovenaan