Laatste bijdragen

  • Reinoud
    Reinoud reageerde op het onderwerp Wielrennen.
    Dat is zeker waar en met twee Giro’s op rij en onlangs een monument kan je ook niet zeggen dat de successen al voorbij zijn. Daarbij...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Klimaatterreur.
    Jep. Maar als een krant als NRC een tip krijgt gaan ze (terecht) eerst zelf onderzoek doen, dat staat idd duidelijk beschreven
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Tennis.
    Jodar verliest weer de eerste 2 sets, nu tegen Zverev. Dus normaal gesproken is het nu over voor de Spanjaard
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Klimaatterreur.
    In dit artikel staat hoe NRC tot het artikel kwam.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Binnenlandse politiek.
    Ze wilde toch eerst naar Tilburg?
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Klimaatterreur.
    Dat zal Mileudefensie wel hebben geïnitieerd. Maar bijzonder leven had die man. Wat full blown racist, naar de ravecultuur, naar...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Klimaatterreur.
    Ik durf er wel wat op te zetten dat het NRC de informatie is toegestuurd door iemand die Pols pootje wilde lichten...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Klimaatterreur.
    Vond het altijd al een aparte kwibus, maar dit is wel heel bijzonder. Met zijn cv en veranderende principes zie ik overigens een...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Wielrennen.
    Niet zo gek natuurlijk na zo'n lange (voor sportbegrippen) periode van succes dat het op een gegeven moment een beetje uit elkaar valt.
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp Klimaatterreur.
    Wel heel toevallig dat hij vertrekt met gedoe en het NRC "opeens" bezig is met een artikel.
  • Kielse Rat
    België natuurlijk!
  • Jef400
    Jef400 waardeerde erka's bericht in het onderwerp De trainer van Ajax met Leuk Leuk.
    Ik weet nog wel een goede: "Wie moet het nu weer gaan doen bij Ajax?" Tevens toepasbaar op Feyenoord.
  • Jef400
    Jef400 waardeerde Mario's bericht in het onderwerp De trainer van Ajax met Haha Haha.
    De kans is groot dat de topictitel na 2 maanden weer actueel is.
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Klimaatterreur met Leuk Leuk.
    Veel directeuren communicatie beschikken niet over de juiste sensor voor dit soort zaken. Zie je in bij de overheid ook...
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp De trainer van Ajax met Leuk Leuk.
    Ik weet nog wel een goede: "Wie moet het nu weer gaan doen bij Ajax?" Tevens toepasbaar op Feyenoord.
Bovenaan