Laatste bijdragen

  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Champions League 2025-2026.
    Ja, en sterker nog: HC Rotterdam is kampioen van Nederland. Maar ik moet het doen met (geloof het of niet) HCF oftewel Hockey Club...
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Premier League.
    Laten we het hopen.
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde Mario's bericht in het onderwerp Premier League met Leuk Leuk.
    Kan hij mooi Koeman opvolgen na de zomer.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    Arne Slot is vrij als trainer. Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Premier League.
    Of trainer van Ajax worden. Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Champions League 2025-2026.
    Hebben ze dat in Rotterrrrdam, hockey?
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Champions League 2025-2026.
    Ik stond vanochtend al langs de lijn. Hockey weliswaar, maar toch..Als het warm wordt gaan we naar binnen.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Premier League.
    Kan hij mooi Koeman opvolgen na de zomer.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Oud-Feyenoorders.
    Wat een sensatie was dat in februari, alsof Messi naar Feyenoord kwam inplaats van een Engelsman die al een tijdje over the hill was. De...
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Premier League.
    Dat gebeurt niet vaak bij Liverpool toch, dat ze de trainer ontslaan. En dat ondanks een sterk eerste seizoen.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Districtsbeker 2025-2026.
    Ze hebben geleerd een eerste klasser niet te onderschatten. Want dat was het vorig jaar wel. Werden ze afgetroefd op felheid en daarna...
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Premier League.
    Slot ontslagen bij Liverpool
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Champions League 2025-2026.
    De boomers gaan weer de hele middag binnen zitten tv kijken terwijl er buiten volop nacompetitie voetbal te zien is? Maar 18.00? Wat...
  • erka
    erka waardeerde Mario's bericht in het onderwerp Champions League 2025-2026 met Leuk Leuk.
    Ziggo
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Serie A.
    Ook geen momentopname zoals strafschoppen dat bij uitstek zijn.
Bovenaan