De BC is toch van mening verandert en steunt nu de vrouwen?De Spaanse bond gaat zelf stappen nemen tegen de speelster. Wat een absurde situatie. Overigens vind ik het schandalig dat De La Fuente deze machista steunt.
Je hebt helemaal gelijk.De BC is toch van mening verandert en steunt nu de vrouwen?
Dat eerste ben ik wel gewend.Je hebt helemaal gelijk.
Jorge Vilda y Luis de la Fuente dan la espalda a Rubiales tras los aplausos de la Asamblea
El seleccionador masculino y el femenino han reculado después de aplaudir el discurso del presidente y apenas horas más tarde de que la FIFA lo haya suspendido del cargowww.elconfidencial.com
Je zal maar jezelf zo in de media zien applaudisseren.
Ja, volgens je Nederlandse standaard wel, denk ik? Maar bij Rubiales is een macho nogal zacht uitgedrukt. En nee, ik weet niet of ik de Spanjaarden macho vind. Wellicht onder de generatie van mijn ouders.Dat eerste ben ik wel gewend.
Het tweede is toch heel gewoon als macho in Spanje?
Dat denk ik ook. Vooral de mannen die op een net iets te hoge positie staan en het gevoel van de huidige wereld verloren zijn.Ja, volgens je Nederlandse standaard wel, denk ik? Maar bij Rubiales is een macho nogal zacht uitgedrukt. En nee, ik weet niet of ik de Spanjaarden macho vind. Wellicht onder de generatie van mijn ouders.
Hoewel de regering het gedrag van Luis Rubiales met Jenni Hermoso heeft veroordeeld, kan Pedro Sánchez hem niet ontslaan. Volgens mij moet de hoogste sportraad geconfronteerd worden met een serieuze klacht en daarna kan er overgegaan worden tot schorsing en verder.Nou ja, de Spaanse politiek was zich er al mee aan het bemoeien. Dus ze konden of dit doen of Spanje straffen voor politieke bemoeienis. Dan lijkt mij dit toch de juiste keuze.
Deze mensen zijn zo machtig. Zijn voorganger zat er 29 jaar lang.Dat denk ik ook. Vooral de mannen die op een net iets te hoge positie staan en het gevoel van de huidige wereld verloren zijn.
Dat gaat dus door de vrouwen veranderen.Deze mensen zijn zo machtig. Zijn voorganger zat er 29 jaar lang.
Ligt er een kerkhof achter de kerk? Dan hoeven ze niet zo ver te lopen als het te lang duurt.Mama Rubiales is in hongerstaking gegaan.
Wat is dit een soap geworden zeg
Maar ja, dan moet je een fout toegeven en sorry zeggen en dat is voor veel mensen nogal moeilijk.Iets met escaleren...
Terwijl als die voorzitter nou had gezegd: "ja ik heb haar vol gezoend, dat was gemeend en gebeurde in een opwelling, maar ik had het niet moeten doen, het was fout en daarvoor sorry" Dan was de hele consternatie na één dag al voorbij.
Moeder inmiddels in het ziekenhuis opgenomenLigt er een kerkhof achter de kerk? Dan hoeven ze niet zo ver te lopen als het te lang duurt.