[WK kwalifciatie] Nederland - Frankrijk (ArenA, 10 oktober 2016)

[WK kwalifciatie] Nederland - Frankrijk (ArenA, 10 oktober 2016)

  • Nederland

    Stemmen: 9 64,3%
  • gelijkspelletje

    Stemmen: 3 21,4%
  • Wit Rusland

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14

De Groene Scout

Well-known member
Tja, maatje te groot die Fransen. We doen ons best, maar komen gewoon net een niveautje te kort.
De keus voor Stekelenburg pakt dus verkeerd uit, was absoluut houdbaar balletje.
Verder begrijp ik de wissel niet. Er valt een rechtervleugel uit en je brengt een linkervleugel en geeft de speler met een opdracht op links dan maar dezelfde opdracht op rechts. Compleet onlogisch. Tot slot kan Bruma echt niet meekomen op dit niveau.

Zo, nu eerst een biertje!!! Plop!!
 

Max

Administrator
Forumleiding
De vraag is of we Blind kunnen lozen als we verliezen. Dan is het misschien nog te redden allemaal.

Nee, die kans is verkeken. Ik sluit niet uit dat we ook als we ons niet kwalificeren voor het WK 2018 gewoon weer verder gaan met Blind.
 

gevegt

Well-known member
Tja, maatje te groot die Fransen. We doen ons best, maar komen gewoon net een niveautje te kort.
De keus voor Stekelenburg pakt dus verkeerd uit, was absoluut houdbaar balletje.
Verder begrijp ik de wissel niet. Er valt een rechtervleugel uit en je brengt een linkervleugel en geeft de speler met een opdracht op links dan maar dezelfde opdracht op rechts. Compleet onlogisch. Tot slot kan Bruma echt niet meekomen op dit niveau. Zo, nu eerst een biertje!!! Plop!!
Daar trap ik niet in!
 

Janssen

Well-known member
[WK kwalifciatie] Nederland - Frankrijk (ArenA, 10 oktober 2016)

Je hebt nu echt mannen van kaliber Huntelaar/Van Persie nodig voorin. Spelers die dit al eens meegemaakt hebben, ook al zijn ze niet in vorm.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ricky valt me goed mee. Hij doet het gewoon prima, op dat ene slechte balletje na.
 

gevegt

Well-known member
Ricky valt me goed mee. Hij doet het gewoon prima, op dat ene slechte balletje na.
Hij is verdedigend toch wel een aantal keer gered door Bruma en van Dijk.
Dat lijkt slecht, maar komt natuurlijk vaak voor bij vleugelverdedigers.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wanneer gaat die Wijnaldum nu eens iets laten zien als het er echt om gaat? Chef verstoppertje spelen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar laat hem dan lekker lopen, vanaf de zijkant ofzo.

Je hebt trouwens echt schrikbarend weinig creativiteit in je team. Wie kan er met een actie iets forceren? Waar zijn onze frivole spelers gebleven? Die hele lichting vleugelspelers, helemaal niks is ervan terechtgekomen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Frankrijk is na rust ook ruk trouwens. Vind Janssen het wel goed doen. Gooi straks Dost er maar bij. Lekker opportunistisch spelen en dan maak je best kans hoor.

Alleen met die Bruma achterin is elke diepe bal van de Fransen gevaarlijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Maar laat hem dan lekker lopen, vanaf de zijkant ofzo.

Je hebt trouwens echt schrikbarend weinig creativiteit in je team. Wie kan er met een actie iets forceren? Waar zijn onze frivole spelers gebleven? Die hele lichting vleugelspelers, helemaal niks is ervan terechtgekomen.
Allemaal verkeerde keuzes gemaakt in hun carriere. Van Babel tot Elia en van John tot Berghuis. Tel daar een aantal geblesseerden met bij op en de generatie er na die ook niet vaak speelt.

Ik begrijp niet dat mensen dit wel oke vinden, je zit gewoon naar niks te kijken?
Had gerekend op een afstraffing en een snelle kansloze achterstand. Dan valt dit gewoon mee dat ze op werklust nog tot gevaar komen. Dat het creatief armoedig is, dat wisten we met deze spelers.
 
Bovenaan