Wat een ontknoping! Mooi om daar nu te zijn @Kralinger
Veel vlaggen maar geen DVK vlag of spandoek te zien. Valt me toch een beetje tegen.Wat een ontknoping! Mooi om daar nu te zijn @Kralinger
Maar even de BBC aanzetten, bij Ziggo vonden ze het stoppen uitzenden (en ook het schakelkanaal ging naar kletsen)
Snap ik, maar ik wilde graag ook bv Oostenrijk zien, dus koos nu voor het switchkanaal.Heb de hele wedstrijd op de BBC gekeken met Schots commentaar.
Als het elke keer ondanks dat je niet goed speelt toch jouw kant op valt doe je toch iets goed. Al hadden ze natuurlijk wel mazzel dat Denemarken thuis niet van Belarus won.Als Nederland tegen Schotland had gespeeld was hetzelfde gebeurd.
Qua karakter is het verdiend in ieder geval.
Qua voetballende capaciteiten is er wel wat aan te merken op Schotland.
Als het elke keer ondanks dat je niet goed speelt toch jouw kant op valt doe je toch iets goed. Al hadden ze natuurlijk wel mazzel dat Denemarken thuis niet van Belarus won.
Vooral McKallaster is toch wel het voorbeeld hoe je nuanceert, relativeert en onpartijdig een wedstrijd van commentaar dient te voorzien.Klopt en nu hadden ze mazzel vanwege die, in mijn ogen onterechte, geel-rode kaart voor Denemarken.
Het mooie van Schotland is dat ze het WK nu natuurlijk weer niks presteren en vervolgens in de EK-kwalificatie gaan verliezen van landen van het niveau Faroer en Albanië. En dan weer winnen van pak m beet Italië. En dat maakt ze niet veel uit want de Schotten zijn al wereldkampioen relativeren.
Vooral McKallaster is toch wel het voorbeeld hoe je nuanceert, relativeert en onpartijdig een wedstrijd van commentaar dient te voorzien.
Dat denk ik ook.Ik kan niet wachten, maar ik denk dat hij even een paar dagen moet bijkomen.