Dat weet je echt niet?
PSV is populair over de hele wereld.Nee, sorry, gebrek in mijn ontwikkeling, je antwoord maakt me nieuwsgierig.
Echt waar!sure ;-)
Niet vergeten al die succesverhalen van Argentijnen in Eindhoven met Osman Ferreyra, Carrizo en Maxi Romero.PSV is populair over de hele wereld.
Vooral in Argentinië is de club geliefd om het oogstrelende voetbal wat ze elke wedstrijd op de mat leggen.
Juist!Niet vergeten al die succesverhalen van Argentijnen in Eindhoven met Osman Ferreyra, Carrizo en Maxi Romero.
Dat moet je van een echte kenner hebben.Ik heb me laten vertellen dat PSV huge is in Zuid Amerika.
Ten tijde van Romario en Ronaldo, maar newsflash for you, die zijn al een tijdje gestopt.Ik heb me laten vertellen dat PSV huge is in Zuid Amerika.
Romario is niet zo heel groot, maar Ronaldo groeit nog steeds!Ten tijde van Romario en Ronaldo, maar newsflash for you, die zijn al een tijdje gestopt.
Zou die nog voetballen dan was het een breedte aankoop.Romario is niet zo heel groot, maar Ronaldo groeit nog steeds!
Zou die nog voetballen dan was het een breedte aankoop.
Die parkeert in zijn eentje al de bus,..Zou die nog voetballen dan was het een breedte aankoop.
Hij was een aanvaller, JMD.Die parkeert in zijn eentje al de bus,..
Je hebt het door!een ware kenner