Eef de Kip
Well-known member
Ik denk dat deze ook op het lijstje van v Aert staat maar ik betwijfel of zijn vorm voldoende is. Hij heeft gisteren iig wel op reserve gereden
Dat lijkt me heel sterk.van der Poel toch als doel de groene trui?
Deed mee met de tussensprint, was 2e. Dus blijkbaar denkt hij er zelf anders over.Dat lijkt me heel sterk.
Punt is alleen dat die er niet veel zijn, komend weekend nog 2 en dan is het eigenlijk wel klaar. Wel een beetje halve etappes die voor sprinters zouden kunnen zijn en ook de Champs Elysées wordt geen echte sprintersetappe, want die gaan die omloop over Montmartre echt niet overleven (los van dat het zo smal is dat ploegen echt niet alles bij elkaar kunnen houden).Ik denk dat hij te veel gaat verliezen in de sprintetappes
Had ik vanmiddag om 12.17 al gepost...Laatste 700 meter 10% zie ik zojuist,
Van harte!Had ik vanmiddag om 12.17 al gepost...![]()
Dank!Van harte!
Denk dat ze nog even wachten, is nu nog best ver, maar dat dat laatste gaat gebeuren lijkt me duidelijk. Aan de andere kant heeft VdP normaal gesproken al de gele trui, dus heeft weinig te verliezenVolgende beklimming is 2 km ruim 7%, eens kijken hoe vd Poel kan volgen.
Ben bang dat iedereen naar hem gaat kijken straks en dat ze beurteling demarreren
In vlakke etappes werd dat dan 'waar zit Groenewegen'...Op dagen zoals vandaag mis je toch wel regelmatig de "Waar zit Gesink?!".