Wielrennen

Satyr

Administrator
Forumleiding
Yates heeft nog nooit drie weken sterk gereden. Gun hem het wel, sympathie vent
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dumoulin loopt nu tegen een bizar sterke Yates aan die al drie etappes gewonnen heeft. Maar buiten dat rijdt hij toch wel weer een ongelooflijk goede Giro.
 

Maasveld

Well-known member
Dumoulin loopt nu tegen een bizar sterke Yates aan die al drie etappes gewonnen heeft. Maar buiten dat rijdt hij toch wel weer een ongelooflijk goede Giro.
Toch vind ik hem minder ogen dan vorig jaar. De echt zware bergetappes moeten nog komen, ik ben benieuwd hoe hij zich daarin staande kan houden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik heb het idee dat hij vorig jaar idd iets dwingender aanwezig was maar wellicht dat ik het iets romantiseer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geheel in stijl van deze Giro is er ook vandaag wel weer wat te beleven. Waar het op papier een saaie sprintetappe leek, is er toch het ??n en ander aan actie te beleven. Quick Step trok het peloton op een lint, waardoor er wat gaten ontstonden. Een van de slachtoffers nu op achterstand: hun eigen sprinter en topfavoriet voor de etappe, Elia Viviani. :eek:mg:

Sam Bennett zit nog wel in het peloton, dus uiteraard is het nu Bora dat het tempo aanvoert in het peloton.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pozzovivo, Carapaz en Lopez Moreno ook op achterstand, dus Sunweb, Sky en Michelton doen nu het kopwerk.
 
Bovenaan