Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Carapaz was 1 van de eerste renners die ik in verscheidene Giropooltjes heb gekozen.

Dat vind ik dan oprecht bijzonder knap gezien, want die gast heeft tot nu toe, op wat ereplaatsen in enkele kleine etappekoersjes na, niets noemenswaardigs gepresteerd.
 

Maasveld

Well-known member
Dat vind ik dan oprecht bijzonder knap gezien, want die gast heeft tot nu toe, op wat ereplaatsen in enkele kleine etappekoersjes na, niets noemenswaardigs gepresteerd.

Hij viel me in de Vuelta al op, waar hij al enkele keren tussen/kort achter de klassementsrenners zat. Dit seizoen vanaf Parijs-Nice al goede vorm getoond. Had hem wel vooral op de korrel als aanvaller. Benieuwd waar het schip voor hem strandt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hij werd genoemd in de diverse previews als outsider. En hij kostte niks in de diverse poule-opties
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zin in de etappe van vandaag. Hopelijk krijgen de vluchters de ruimte, want ik ben er bijna zeker van dat Gesink in de kopgroep gaat zijn. Hij was een half uur voor de start al volop aan het inrijden. En bovendien heeft hij er het neusje voor om in de juiste vlucht te zitten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zin in de etappe van vandaag. Hopelijk krijgen de vluchters de ruimte, want ik ben er bijna zeker van dat Gesink in de kopgroep gaat zijn. Hij was een half uur voor de start al volop aan het inrijden. En bovendien heeft hij er het neusje voor om in de juiste vlucht te zitten.

Man of 15 weg en hij zit er niet bij.... Ik had mijn mond ook moeten houden.
 

Batigoal

Well-known member
Zin in de etappe van vandaag. Hopelijk krijgen de vluchters de ruimte, want ik ben er bijna zeker van dat Gesink in de kopgroep gaat zijn. Hij was een half uur voor de start al volop aan het inrijden. En bovendien heeft hij er het neusje voor om in de juiste vlucht te zitten.

Man of 15 weg en hij zit er niet bij.... Ik had mijn mond ook moeten houden.

Ik ben de grootste wielerkenner van dit forum, dus ik heb gelijk.

Tot vandaag was je dat dus.

SanMark. heeft gelijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wie gaat er vandaag niet winnen? Dat moet nog wel lukken ;) (tip: Mareczko)

Gesink gaat niet winnen. ;)

Even afwachten of de vlucht de ruimte krijgt om voor de overwinning te rijden. Zo niet, dan zou ik m'n geld op Pinot zetten.
 
Bovenaan