Wielrennen

Reinoud

Well-known member
Begin van de etappes zijn wel erg tof om te zien. Zo ook vandaag, kopgroep leek de ruimte te krijgen na zo'n 30 km. Echter vlak voor de top sloot de nummer zes uit het klassement aan en nu zal het peloton toch geen ruimte geven. Arme arme sprinters.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bwoh wat een val van Mohoric! Fiets brak gewoon in 2en.

Echt he, wat een klap.

En super zonde ook. Want het was een prachtige coupe van Bahrain, met Carruso en twee sterke knechten in de aanval. Maar nu zonder Mohoric wordt het een stuk lastiger.
 

Reinoud

Well-known member
Oh wat naar zeg. Dan ook nog even het idee hebben om op de fiets te stappen.

Zelf onlangs gevallen met de MTB en moet zeggen dat ik zo'n valpartij nu veel naarder vind om te zien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oh wat naar zeg. Dan ook nog even het idee hebben om op de fiets te stappen.

Zelf onlangs gevallen met de MTB en moet zeggen dat ik zo'n valpartij nu veel naarder vind om te zien.

Dat kan ik me voorstellen. Jij hebt zelfs de media gehaald, dus dat moet ook een behoorlijke klap zijn geweest.
 

Reinoud

Well-known member
Echt he, wat een klap.

En super zonde ook. Want het was een prachtige coupe van Bahrain, met Carruso en twee sterke knechten in de aanval. Maar nu zonder Mohoric wordt het een stuk lastiger.

Bahrain rijdt wel erg leuk inderdaad. Op de plek waar hij viel zat ook een flinke scheur.

Hij wilde nog op de fiets stappen he, onvoorstelbaar

Als je ziet hoe hij op z'n hoofd viel had dat echt nooit gemogen
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij wilde nog op de fiets stappen he, onvoorstelbaar

Ja dat vind ik wel één van de meest fascinerende dingen aan de wielersport. Dat zij allemaal gewoon weer op de fiets willen stappen, hoe hard ze ook vallen. Er zijn renners die met serieuze breuken in heup, pols of rug gewoon 80km door hebben gefietst.
 
Bovenaan