Nou het was binnen de grenzen maar ethisch was het niet juist. Zo werd het toch genoemd ?
Het onderzoek is nog bezig, dus daar is nog weinig over te zeggen. Wat jij zegt was een mening, maar niet per definitie ook de uitkomst van het onderzoek.
De politiek heeft het onderzoek nog niet afgesloten?
70% van de Nederlandse profwielrenners heeft een attest voor het een of ander. Dat zegt denk ik wel voldoende over hoe makkelijk het te verkrijgen is.Waarom krijgt Wiggins dan een attest? Kan elke renner dat aanvragen en is er niemand die controleert of er noodzaak is?
Het is iig niet duidelijk. Zo'n Ricco die als een brommer de berg oprijdt viel nogal op, zeg maar. Die was dom. SKY is dat niet
Tsja, er zijn nog genoeg mazen in de wet voor die ploegen en renners. Het zal me inderdaad niet verbazen als de uiteindelijke conclusie inderdaad is dat Sky heel veel "fout" doet, maar niks strafbaar gedaan heeft. Dom zijn die lui niet...
Dus iedereen gebruikt. Behalve Sunweb
70% van de Nederlandse profwielrenners heeft een attest voor het een of ander. Dat zegt denk ik wel voldoende over hoe makkelijk het te verkrijgen is.
Klopt. Anders zouden ze allang gepakt zijn.Zo'n Ricco die als een brommer de berg oprijdt viel nogal op, zeg maar. Die was dom. SKY is dat niet
Klopt. Anders zouden ze allang gepakt zijn.
Uiteindelijk gaat Sky aan de hoogste boom, kan niet anders. Dit is net zo'n US-Postalverhaal aan het worden. Je kan blijven ontkennen, maar uiteindelijk sluit het net zich echt.
Zeker. Ik geloof ook echt niet dat alleen SKY de kluit belazert. Alleen valt SKY meer op omdat 1) ze simpelweg al jaren de Tour beheersen en de grootste ploeg zijn en 2) omdat ze zelf zo'n grote broek aangetrokken hebben door te zeggen dat zij alles fair en eerlijk doen.En niet alleen SKY natuurlijk.