Pogacar heeft gevlogenDumoulin op meer dan een minuut gezet.
Dit is toch wel vreemd hoor. De laatste week was Roglic de betere t.o.v. Pogacar. En opeens rijdt Pogacar twee minuten weg, terwijl Roglic niet eens slecht reed.
Ik durf het D-woord niet in de mond te nemen, maar ik vind dit wel iets wat eigenlijk niet kan op basis van het verleden.
Hoe kan dit? Ventje van 21 die even 2 minuten harder gaat dan de favoriet.
Ik ga toch ook wel een beetje richting het D-woord denken.
Er komt nog wel een redelijk talent aan.Waanzin dit, absolute waanzin. Als dit echt is dan wint Pogacar de komende 10 jaar de Tour.
Remco van Evenepoel is er ook nog.Waanzin dit, absolute waanzin. Als dit echt is dan wint Pogacar de komende 10 jaar de Tour.
Dat is op zich ook wel logisch. 1ste keer dat het een tijdrit betreft, dan moet je de hele klim wel voluit gaan. In een koerssituatie is dat toch anders.Pogacar rijdt de snelste tijd ooit op de Planche des Belles Filles...
Plus dat het steeds de laatste beklimming was en de renners dan dus al >150km in de benen hadden in een streek waar veel hoogteverschil is.Dat is op zich ook wel logisch. 1ste keer dat het een tijdrit betreft, dan moet je de hele klim wel voluit gaan. In een koerssituatie is dat toch anders.