Wielrennen

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kruijswijk, Gesink, Boom, Groenewegen en Roglic bevestigd voor de Tour. De laatste twee hebben tevens verlengd.
 

JMD

Well-known member
In 2019 gaat de Tour van start in Brussel, dit omdat het dan 50 jaar is nadat Merckx zijn eerste Tour won.

Vandaag bericht 'Het Nieuwsblad' (doorgaans zeer goed ge?nformeerde Belgische krant) dat men zal starten met een rit in lijn op zaterdag door Vlaanderen en Walloni? en dan op zondag een ploegentijdrit.
Overigens is het de vraag of De Kannibaal ook aanwezig gaat zijn bij de Tourstart dan, hij leeft in onmin met de ASO...
 

De Groene Scout

Well-known member
Tom Dumoulin heeft dus besloten om in 2018 wederom voor de Giro te gaan.
Na die ronde beslist hij of de Tour ook nog mogelijk is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Nederlandse dopingautoriteit is onafhankelijk, dus dat die bij dit programma betrokken is, pleit alleen maar voor Team Sunweb. Als ze zelf met die tests gingen kloten en onderzoek dat zou pas ongeloofwaardig zijn.

Precies. Ze stoppen zelf anderhalve ton in een onafhankelijk orgaan, zodat hun eigen renners nog meer en beter gecontroleerd worden. Ik juich het alleen maar toe.
 

Maasveld

Well-known member
In hoeverre ben je nog onafhankelijk als je 1,5 ton ontvangt van de club die je gaat controleren? Het heeft me toch net iets teveel weg van US Postal.
 

JMD

Well-known member
In hoeverre ben je nog onafhankelijk als je 1,5 ton ontvangt van de club die je gaat controleren? Het heeft me toch net iets teveel weg van US Postal.
Precies.
Armstrong maakte ook geld over naar de dopingautoriteiten voor 'beter onderzoek'...
 
Bovenaan