Wielrennen

Maasveld

Well-known member
Tja, afgaande op de berichten van de laatste week zat het er wel een beetje aan te komen en lijkt het me ook een verstandige keuze. Dan maar alles op de Vuelta.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zonde.

Dan gaat het nu tussen Thomas, Bernal, Bardet en Uran? Heel spectaculair is het niet.
Of zou Quintana toch ook nog een beetje in vorm zijn? Het is vrij stil rondom hem.
 

SanMark.

Well-known member
Zonde.

Dan gaat het nu tussen Thomas, Bernal, Bardet en Uran? Heel spectaculair is het niet.
Of zou Quintana toch ook nog een beetje in vorm zijn? Het is vrij stil rondom hem.

Ik verwacht niet veel van Uran.

Mas van QST kun je er nog wel bijzetten en van Pinot weet je ook nooit wat je daar aan hebt.
 

Maasveld

Well-known member
Zonde.

Dan gaat het nu tussen Thomas, Bernal, Bardet en Uran? Heel spectaculair is het niet.
Of zou Quintana toch ook nog een beetje in vorm zijn? Het is vrij stil rondom hem.
Bardet, Yates, Mas, Fuglsang, Landa, Pinot, Kruijswijk, Porte (als ie op zijn fiets blijft zitten). Er is eigenlijk geen favoriet, maar een stuk of 10 outsiders. Dat maakt het denk ik juist interessant.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ben nu de Live Slow Ride Fast tourvoorbeschouwing met Sam Oomen aan het luisteren. Wat een schitterende kerel is dat.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heb veel zin in de Tour!

Dumoulin, Froome en Roglic ontbreken, maar juist nu ligt de strijd erg open.

Hoe zit het met de vorm van Thomas? Gaat Bernal 2e viool spelen of is ie stiekem kopman? Idem met de broeders Yates en de drie kopstukken bij Movistar.

Dan heb je nog een Fuglsang in vorm, Mas, Kruijswijk, thuisfavorieten Bardet en Pinot en de sluwe Nibali en Porte. Ben heel benieuwd wie er door het ijs gaan zakken ne wie er hoog gaan eindigen. Bovengenoemde renners zijn wat mij betreft allemaal aan elkaar gewaagd, al gok ik dat Ineos de sterkste ploeg heeft om Bernal of Thomas in het geel te houden.

Daarnaast zijn er dit jaar minder topsprinters. Dat biedt kansen in de diverse toto's om sprinters te kopen die voor een subtopklassering gaan.
 
Bovenaan