Wielrennen

SanMark.

Well-known member
2 voorbeelden aangehaald nu dat de uitdrukking weinig tot niets te maken heeft met dope.

Zo moeilijk is het allemaal niet om je ongelijk toe te geven.
 

Maasveld

Well-known member
2 voorbeelden aangehaald nu dat de uitdrukking weinig tot niets te maken heeft met dope.

Zo moeilijk is het allemaal niet om je ongelijk toe te geven.
Ik heb nergens gezegd dat die uitdrukking uitsluitend doping-gerelateerd is. Dat is wat ik in mijn vorige post ook al schreef en ook de reden dat ik jouw opmerking anders heb ge?nterpreteerd.
 

gevegt

Well-known member
De uitspraak van SanMark sloeg niet op de doping, maar de link is wel logisch.

Met zijn eerste twee posts over Johan, insinueerde hij dat er een link lag tussen doping en zijn huidige ziekte.
Onbedoeld waarschijnlijk, maar dat zal wel liggen aan zijn redelijk beperkte kennis van de Nederlandse taal.
 

SanMark.

Well-known member
Met zijn eerste twee posts over Johan, insinueerde hij dat er een link lag tussen doping en zijn huidige ziekte.
Onbedoeld waarschijnlijk, maar dat zal wel liggen aan zijn redelijk beperkte kennis van de Nederlandse taal.

Nee die suggestie wil jij wekken.

Want vanaf mijn eerste post over JvdV zit jij naar doping te vissen.
 

JMD

Well-known member
Zit de presentatie van de 3 Vuelta-etappes in NL in 2020 te kijken. Mijn hemel, wat een tenenkrommend Engels van presentatoren Bram Tankink en een dame die ik zo 1-2-3 niet thuis kan brengen...
 

JMD

Well-known member
In Utrecht dus een ploegentijdrit op dag 1 van 23,7 km door alle districten van Utrecht.
 

Pascallovic

Well-known member
Zit de presentatie van de 3 Vuelta-etappes in NL in 2020 te kijken. Mijn hemel, wat een tenenkrommend Engels van presentatoren Bram Tankink en een dame die ik zo 1-2-3 niet thuis kan brengen...
Logisch. De Tank heeft al moeite met Nederlands.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
En dag 3 dus een rondje Brabant, waarbij men ook door Baarle Nassau gaat (dus deels Belgi?... :) ) en daarna via o.a. Moerdijk naar Bergen op Zoom en dan terug richting Breda.
 

JMD

Well-known member
Hier de routes:
https://www.lavuelta.es/en/news/2019/lavuelta20-three-stages-and-410-km-in-the-netherlands/16764

Tevens werd vandaag bekend dat in 2021 de Tour van start zal gaan in Kopenhagen. Er zullen 3 etappes zijn, een tijdrit over 13 km en 2 ritten in lijn. Neem aan dat er dan daarna een rustdag is om te verplaatsen naar Frankrijk. Kan me niet voorstellen dat men 'over de weg' naar Frankrijk gaat, dat is nog minstens 2-3 dagen koersen.
In 2020 start de Tour overigens in Nice, komende zomer in Brussel. Dus het patroon 'start in Frankrijk - start in buitenland - start in Frankrijk enz' blijft doorgaan. Betekent dus ook dat als een NL stad een Tourstart wil er dus minimaal naar 2023 moet worden gekeken.
 
Bovenaan