Friesland
Well-known member
Komende zondag wordt Gent - Wevelgem gereden. Het parcours moet mogelijk iets aangepast worden omdat deze gedeeltelijk door Frankrijk loopt. Ik kan geen starttijd vinden, maar ik hou op dit moment 10:00 aan. In de nacht van zaterdag op zondag gaat de zomertijd in, dus wees op tijd met het doorgeven van jullie teams!
Wat moet je doen?
Maak een team van acht renners. Extra genoemde renners tellen als reserve. Je renners kunnen punten scoren indien ze in de top-25 eindigen. Als je in de uitslag in de top-10 eindigt krijg je punten voor het algemeen klassement.
Informatie:
officiële website:
(voorlopige) startlijsten:
Organisatie: https://www.flandersclassics.be/sites/default/files/deelnemerslijst_gent-wevelgem_heren.pdf
Overige bronnen:
Live televisie-uitzendingen:
NPO1 (vanaf 13:30)
Eén (vanaf 13:30)
Wat moet je doen?
Maak een team van acht renners. Extra genoemde renners tellen als reserve. Je renners kunnen punten scoren indien ze in de top-25 eindigen. Als je in de uitslag in de top-10 eindigt krijg je punten voor het algemeen klassement.
Informatie:
officiële website:
Wedstrijdinfo - Elite Mannen | Gent - Wevelgem
Parcours, timetable, deelnemers, broadcasters, ... Ontdek hier alle wedstrijdinfo om Gent-Wevelgem op de voet te volgen.
www.gent-wevelgem.be
(voorlopige) startlijsten:
Organisatie: https://www.flandersclassics.be/sites/default/files/deelnemerslijst_gent-wevelgem_heren.pdf
Overige bronnen:
Startlist Gent-Wevelgem in Flanders Fields, Gent-Wevelgem 2021 - CyclingFever - The International Cycling Social Network - Get the Cycling fever!
Startlist Gent-Wevelgem in Flanders Fields, Gent-Wevelgem 2021 by CyclingFever - The International Cycling Social Network- Just to get even more fever from cycling
www.cyclingfever.com
Gent-Wevelgem in Flanders Fields ME 2021 One day race results
Wout van Aert is the winner of Gent-Wevelgem in Flanders Fields ME 2021, before Giacomo Nizzolo and Matteo Trentin.
www.procyclingstats.com
Live televisie-uitzendingen:
NPO1 (vanaf 13:30)
Eén (vanaf 13:30)