Friesland
Well-known member
Komende zondag wordt de WK wegwedstrijd verreden. Niet in Zwitserland, zoals aanvankelijk de bedoeling was, maar in Italië. Een middellange steile klim van 4km aan 10,1% (max: 14,5%), die 7x zou worden beklommen, is ingeruild voor twee kortere en minder steile klimmen: 2,8km aan 5,9% (max: 13%) en 2,7km aan 6,4% (max: 14%), die beide 9x worden beklommen.
Wat moet je doen?
Maak een team van acht renners. Extra genoemde renners tellen als reserve. Je renners kunnen punten scoren indien ze in de top-25 eindigen. De puntentelling vind je in het Algemene topic.
Informatie:
officiële websites:
Overige bronnen:
Waar kan ik het zien?
NPO1 vanaf 13:10
Een vanaf 9:30 tot 11:00, Canvas vanaf 11:00
Eurosport 2 vanaf 9:40
Wat moet je doen?
Maak een team van acht renners. Extra genoemde renners tellen als reserve. Je renners kunnen punten scoren indien ze in de top-25 eindigen. De puntentelling vind je in het Algemene topic.
Informatie:
officiële websites:
UCI Road World Championships - Official Documents
All the latest cycling news by the Union Cycliste Internationale (UCI) including road cycling, bmx racing, bmx freestyle, mountain biking, track cycling, trials, cyclo-cross
www.uci.org
Overige bronnen:
Startlist World Road Championship (ME) 2020 - CyclingFever - The International Cycling Social Network - Get the Cycling fever!
Startlist World Road Championship (ME) 2020 by CyclingFever - The International Cycling Social Network- Just to get even more fever from cycling
www.cyclingfever.com
Startlist for World Championships ME - Road Race 2020
Competing teams and riders for World Championships ME - Road Race 2020. Top competitors are Alejandro Valverde, Vincenzo Nibali and Greg Van Avermaet.
www.procyclingstats.com
Waar kan ik het zien?
NPO1 vanaf 13:10
Een vanaf 9:30 tot 11:00, Canvas vanaf 11:00
Eurosport 2 vanaf 9:40