Weekend

DeftonesJP

New member
Ik zag zo snel even geen topic waar je het (afgelopen) weekend kan bespreken dus bij deze!

Zaterdag hadden we de pre party voor het vrijgezellenfeest van een maat van mij. Hij had de eer om op zijn 31e de pupil van de week te zijn bij het eerste van Be Fair:

11885211_1017127011686733_2604413158443933072_n.jpg


Vervolgens paste hij de echte pupil van de week te hard in en miste het ventje de kans om een doelpunt te maken. De rest van de dag is wat vaag maar geslaagd was het zeker!
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb ook wel een prettig weekend achter de rug. Een lekker volle zaterdag met om 11.30 een biosbezoek (Trumbo), om 14.30 een potje amateurvoetbal (VV Groningen-Glimmen 3-0), daarna de andere amateuruitslagen checken en wat eten en toen naar Leeuwarden voor Cambuur-Ajax en na afloop (ik kwam langs Path?) nog de zaterdag op zondagnachtfilm mee gepikt. Dat was dan weer wat minder, gasten naast me waren de hele tijd aan het praten en achter me zaten zes spasten. Dus die film heb ik na 40 minuten gelaten voor wat het was en kijk ik een andere keer wel.

Zondagmiddag weer een potje amateurvoetbal met mooi weer en 5 doelpunten en daarna met mijn dochter naar de film geweest (Brooklyn). Studio Sport gekeken, mijn zege in het Sat?voetbal bejubelt en aan het werk gegaan.
 
Bovenaan